Asphalt Xtreme: Offroad Racing recenzija – nema pravila, udri protivnike i pobijedi!

Isprobali smo zanimljivu i atraktivnu trkaću akcijsku igru Asphalt Xtreme: Offroad Racing i ugodno se iznenadili njenim mogućnostima. Uspjela nas je zadržati dovoljno dugo kako bi napisali ovu recenziju.

Simpatična trkaća akcijska igra dolazi nam iz Gamelofta, jednog od najpopularnijih proizvođača igara za mobilne platforme. Njihova igra Asphalt Xtreme: Offroad Racing brza je i dinamična trkaća simulacija s elementima akcije. Kažu kako u igri nema pravila, a jedini je cilj pobjeđivati i napredovati.

Priča igre je jasna ili bolje rečeno – jednostavna. Već ste vjerojatno igrali hrpu ovakvih igara, tako da ćete se lako uklopiti u Asphalt Xtreme: Offroad Racing, u kojoj također kako budete napredovali otključavat ćete nove offroad jurilice, zarađivati novac kako bi ih nadograđivali, a kako budete napredovali imat ćete sve više automobila, a i otvarat će se nove staze.

Kada već govorimo o stazama, one su vrlo atraktivne, a vozit ćete praktički po cijelom svijetu, čak i u nekim zabačenim dijelovima za koje već dugo vremena niste čuli, kao što je npr. pustinja Gobi u Mongoliji ili atraktivne staze na Tajlandu. Same vožnje su adrenalinske i naravno cilj je pobjeđivati jer samo ćete tako napredovati u igri. No, u nekim utrkama neka ćete vozila moći izbaciti iz utrke za prvo mjesto. Čak je i poželjno da ih udarate jer ćete tako dobiti novo nitro “punjenje”, a koje će vam itekako dobro doći u ključnim dijelovima utrka.

Sama igra počinje upoznavanjem sa jurilicama i stazama, traje vrlo kratko, niti ne treba biti dugo kada ionako sve znate. Nakon toga će vas igra obavijestiti kako ste upravo zaradili dovoljno novca za svoje prvo vozilo. Novca imate tek za neku osnovnu krntiju od terenca koji je relativno spor i vrlo slabo skreće u zavojima tako da ćete se na samom početku mučiti s njim.

No, kako budete pobjeđivali u utrkama zarađivat ćete novac (kredite) s kojim možete nadograditi svaku svoju jurilicu. Sama nadogradnja je moguća u više različitih dijelova i stupnjeva, znate već kako to sve ide. Isto tako, možete ga i obojiti kako želite, no budite pažljivi s teško zarađenim novcem jer se vrlo lako troši.

Slijedeća jurilica koju ćete besplatno dobiti je buggy koji je puno bolje ponaša po živopisnom terenu, tako da ćete i njega koristiti neko vrijeme. Uglavnom, trebate samo pobjeđivati i nadograđivati ih (neke utrke nećete moći voziti prije toga), a kako bi vam se otključavala nova prvenstva i nove staze.

Same utrke su različite. Klasične i najčešće su one u kojima samo trebate pobijediti, dok ima i onih na ispadanje (posljednji ispada), u nekima se utrkujete samo protiv jednog protivnika, dok u nekima u suprotnom smjeru idu veliki terenci u koje je bolje ne zabiti se. Staze su pune prepreka  (burad, ograde, smeće,…) koje vas usporavaju, tako da ih je bolje zaobilaziti. S druge strane, na stazi ćete nailaziti i na nitro boce koje svakako pokupite (ima ih više vrsta), a koje će ubrzati vaš trkaći terenac.

Ono što nam nedostaje u utrkama je malo uočljivija mapa. Ima je, ali je nekako neugledna tako dateško vidite gdje se nalaze protivnici iza vas, jedino dobro vidite one koji su ispred vas – iznad njih piše broj koji su trenutno u utrci, tako da i sami možete procijeniti koji ste vi. Uglavnom, pokušajte ih držati iza sebe.

Ono što nam se svakako svidjelo su licencirane jurilice, tako da ćete vidjeti marke kao što su Land Rover, Jeep, Peugeot, Ford, Mercedes-Benz, Predator, Dodge, Chevrolet i mnogi drugi, tako da će samo uživanje u utrkama biti nekako zabavnije. Ovisno u kojem ste prvenstvu, očekuju vas i takvi protivnici, iako su utrke obično prošarane raznim jurilicama. Takve su i same staze, vrlo raznolike – od pustinjskih dina, preko kanjona pa sve do različitih terena kao što su pijesak, blato, voda, kamen. Osim prepreka staza je prepuna i raznih skokova koji osim što su atraktivni pune i vaš nitro, a koji će vas naravno ubrzati.

S obzirom da staza ima više različitih putova od kojih su neki kraći a neki duži ponekad ćete morati razmisliti (ali brzo!) kojim putem ići, a kako bi prestigli protivnike. Kako budete napredovali u igri oni su sve brži i konkurentniji, tako da ćete i vi morati brže napredovati.

Postoje neke vrste dnevnih nagrada koje će vam pomoći, a za puno brže napredovanje morat ćete možda i kupovati neke dodatke. Da, za pravi novac. Naravno, to ne morate, ali ćete tada sporije napredovati. Igra ima prilično agresivan sistem u kojem vas relativno često “skreću” na dio gdje možete povoljno kupiti neke pakete, a kako bi brže napredovali. Izbor je na vama.

U igri se pojavljuje 35 različitih jurilica, sve do onih velikih Monster Truck jurilica s ogromnim kotačima. Ima tu svega – američki mišićavci (Muscle Car), Buggy, Pickup, Rally jurilice, SUV ili pak ogromni kamioni. Svaki od njih ima posebne karakteristike, odnosno prednosti i nedostatke koje trebate iskoristiti.

Osim u standardnom single playeru svoje majstorske vožnje možete isprobati i u multiplayer u kojem može igrati do 8 igrača istovremeno (u stvarnom vremenu). Način igranja je sličan kao i npr. Real Racingu 3, zakrećete smartfon/tablet u zavojima, nitro palite tapkanjem u desnom dijelu ekrana, a kočnica je u lijevom. grafika i igrivost su vrlo dobri, čak vam i ne treba posebno jak uređaj kako biste uživali u glatkom igranju. Za igranje vam treba Android 4, iOS 8, Windows Phone 8.1 ili noviji, a trebat ćete oko 1,2 GB do 1,4 GB praznog prostora na svom mobilnom uređaju, te vezu prema Internetu.

Asphalt Xtreme: Offroad Racing je simpatična i atraktivna trkaća igra koja će vas ugrijati u ove hladne zimske dane. Besplatno je možete skinuti s ovih linkova:
službene stranice
Windows Phone