Euro Truck simulator 2 – kamion šestoton, juri kao avion! [RECENZIJA]

Euro Truck simulator 2

Stigao nam je još jedan nastavak iz serijala Truck simulatora – Euro Truck simulator 2, koji smo naravno dugo iščekivali ali sada čak i na hrvatskom jeziku!

Odmah na početku moramo reći kako nam je ovu recenziju poslao jedan naš vjerni čitatelj, slobodno možemo reći Gameboxovac i veliku ljubitelj video igara. U nastavku pročitajte recenziju igre Euro Truck simulator 2 u cijelosti, kako je vide igrači.

Radnja igre Euro Truck simulator 2 je vrlo jednostavna,tu postajete pravi kamiondžija. Možete voziti za nekog drugog ili za sebe. Ukoliko vozite za svoju firmu tu se onda širite sa kupovinom garaži, unajmljivanjem radnika, kupnjom kamiona te nadogradnjom njihovih kamiona.

Početak

Početak Euro Truck simulator 2 igre kreće tako da vi odaberete željeni karakter za svoga lika, ime i logo svoje firme koju ćete kasnije osnovati, preferirani dizajn kamiona, te grad u kojem želite započeti. Prvo slijede kratke upute kako bi naučili kako treba voziti. Kada završite s uputama, slijedi prva vaša prava vožnja, te nakon vožnje dobivate svoju garažu u gradu u kojem ste odlučili započeti, ali tom garažom još ne možete upravljati sve dok ne otvorite svoju firmu. Na početku prvo morate voziti za druge firme da biste kasnije mogli skupiti dovoljno financijskih sredstava kako bi mogli osnovani svoju vlastitu firmu.

Kada to uspijete onda vam tek kreće život kamiondžije. Kako sve više vozite, postajete sve iskusniji te imate određene vještine koje možete i nadograđivati kako bi više novaca dobivali kada prevozite. Tu se radi o nekoliko vrsta nadogradnji a to su: ADR, velika udaljenost, visokovrijedni teret, lomljiv teret, ‘just in time’ isporuka i eko-vožnja. Dok vozite, obavezno pazite na znakove, jer ukoliko se ne pridržavate znakova, slijede vam kazne za prebrzu vožnju,za pretjecanje na punoj liniji, nepoštivanje semafora i slično. Ukoliko želite ubrzati proces širenja vaše firme a nemate novaca, onda možete podignuti kredit od banke, ali morate paziti hoćete li moći dnevno otplatiti ratu kredita, jer ako ne uspijete onda padate u minus i nećete imati novaca za financiranje potrebnih stvari.

Poslovi

Što se poslova tiče, tu nema prevelike znanosti… ili filozofije… ili tako nešto. Znači kada preuzimate određeni teret, pazite na to da vam je najbolje plaćen ili ukoliko želite istraživati mapu,onda tražite teret koji ide prema vašoj putanji koju ste si zacrtali. Morate isto paziti koliko ste odmorni i imate li dovoljno vremena za pokupiti i dostaviti taj teret.

Grafika u igri Euro Truck simulator 2 je naravno prilično impresivna, ali isto tako i veoma zahtjevna ukoliko želite igrati na najvećim detaljima jer je igra prilično loše optimizirana. Zadovoljni smo detaljima koje vidite dok se vozite. Zvuk je isto tako veoma dobar, ali problem je sto nema nikakve muzike dok se vozite, odnosno putujete pa tako zna biti i dosadna vožnja osim ako ne upalite vama odgovarajuću muziku. Recimo onda si glazbu pustite sa svoje kućne linije, tek tako 🙂

Ukupni dojam

Ukupni dojam koji smo dobili u igri Euro Truck simulator 2 je odličan jer je napravljen jako dobar pomak od prošlih serijala – realnija je vožnja, realniji vozači na cestama, unajmljeni vozači nekada i ne zarade ništa, realnija oštećenja na vašem vozilu i još puno, puno toga.

Ali isto tako još uvijek nisu sredili spomenuti problem sa muzikom zato im je to veliki nedostatak, a i tu se još javlja velika zahtjevnost kod grafičke kartice. Isto tako ima jako puno modova koji jako mogu poboljšati Euro Truck simulator 2. Ima jako puno gradova i jako puno cesta ukoliko se ne želite voziti samo autocestom. I sto je još interesantno, napravili su i čak hrvatski jezik.

Konačna ocjena: 72%

+ Hvalimo:
+ grafiku