RECENZIJA: Exodus from the Earth

Exodus from the Earth

Pred čovječanstvom je duga budućnost. Naučnici su potvrdili kako će planet Zemlja biti dugo stabilan, milijunima godina, prije nego počne odumirati. No, nešto se dogodilo, stvarnost je pokazala nešto drugo. Nije problem na zemlji, nego na suncu. Prema najnovijim studijama, zbog iznenadnog i nekontroliranog rasta sunca i njegove snage Zemlji je preostalo 20-ak godina života. Za dvadeset godina "crveni gigant" će Zemlju pretvoriti u živi pakao.
Ljudi imaju dva puta – ili se prilagoditi novoj klimi, ili pronaći planet koji ima sličnu atmosferu kao Zemlja. Prvo rješenje ponudila je korporacija A.X, najveća genetička i svemirska istraživačka kompanija, koja je na jednom udaljenom planetu pronašla mineral koji bi mogao ljudima omogućiti preživljavanje i u ekstremnim uvjetima. Kako su iz A.X. korporacije preporučili, svaki stanovnik na planetu Zemlji trebao bi si ubrizgati injekciju s tim lijekom prije nego presele na neki drugi planet.
No, počele su se događati neke čudne stvari. Iako je jedan od astronauta, John Rick, pronašao drugi planet na koji bi se Zemljani mogli nastaniti, tajanstveno je nestao. Intelligence Agency (vladina agencija) posumnjala je kako korporacija možda želi zgrnuti brdo para na svojim lijekovima, te su odlučili to istražiti. Naravno, tu uskačete vi kao agent Frank, koji će otkriti o čemu se u stvari radi – djeluju li lijekovi, postoji li zaista drugi planet koji bi mogli nastaniti i hoće li ljudska rasa uopće preživjeti.

Exodus from the Earth

Tu otprilike završava radnja i počinje igra. Uskačete u Frankove čizme i krećete u svoju avanturu. Na samom početku trebate pronaći nekoliko naučnika koji imaju odgovore na neka vaša pitanja vezana uz lijek koji namjeravaju prodati. Već od samog početka na tom putu shvatit ćete kako je pred vama mnoštvo prepreka. A.X. korporacija očito ne želi da se u njezinim postrojenjima išta otkrije. Prolazit ćete različita postrojenja koja liče jedno na drugo, no izgubit se sigurno nećete pošto je igra u potpunosti (i dosadno) linearna. Isto tako, od samog početka počet ćete se napucavati s čuvarima koji očito nemaju pametnijeg posla nego to isto raditi i s vama.

Exodus from the Earth

Očekivali smo kako će bar to "napucavanje" djelovati zanimljivo, kako će efekti biti nešto što će vam privući pažnju, no ništa od toga. Grafički dio igre u potpunosti je ovdje zakazao. U svari, rekli bismo kako se ova igra po svojim mogućnostima trebala pojaviti u nekom drugom vremenu, recimo nekoliko godina ranije. U poplavi pucačina u prvom licu ova jednostavno nema što tražiti među jačom konkurencijom. Nivoi su dosadni, pokreti vašeg lika i protivničkih su nekako ukočeni i apsolutno neprirodni i ničim nas nisu impresionirali.

Exodus from the Earth

Ono što nam se svakako svidjelo je brzina učitavanja pojedinih nivoa te mogućnost snimanja trenutne pozicije bilo gdje u igri, i to je uz koliko-toliko zanimljivu radnju jedina svijetla točka u igri. I točka!

Ako baš nemate neodoljivu želju za nabavkom ove igre, neka tako i ostane, odnosno neka ona ostane u dućanu na polici. Mi smo je morali recenzirati pa vam to možemo reći. Ali ako baš želite provjeriti naša razmišljanja, znate što vam je činiti…

Exodus from the Earth

– radnja, ideja
– brzina učitavanja nivoa