RECENZIJA: Far Cry 2, Crytek zna što je dobra pucačina

Prvi Far Cry je svakako garancija da isprobate i drugi dio igre. I nikako se nećete razočarati. U ulozi ste plaćenika koji mora srediti trgovca oružjem zvanog Šakal koji naoružava sve strane zaraćene u građanskom ratu u nekoj zabačenoj afričkoj zemlji. U igri ćete se izvršavati mnoge zadatke, a osim brojnih protivnika u tome će vas pokušavati spriječiti i malarija od koje će vam se povremeno zavrtjeti, a naročito ako budete previše trčali.

Igra izgleda izvrsno u većini detalja i vidi se da je novi grafički pogon vrlo moćan. Okolina izgleda jako dobro i dobro je obrađena. Savijanje trave i drveća, voda, sjene,… sve to izgleda fantastično i vrlo realno. Animacije su dobre ali se povremeno vide neki propusti kao što su nepokretne usne nekog od likova koji govori ali to ipak za samu radnju nije ni bitno.

Misije su napravljene tako da vam dozvoljavaju više različitih pristupa rješavanju problema. Najbolja stvar u čitavoj igri je mogućnost istraživanja ogromnih prostora budući da niste limitirani vremenom za izvršenje misija. Osim glavnih misija, moći ćete izvršavati i dodatne, manje zadatke kojima ćete moći poboljšati reputaciju i zaraditi sredstva koja služe za poboljšanje opreme i naoružanja.

Oružje u igri je odlično ali je sistem nišanjenja malo čudan za one navikle na stari dobri nišan na ekranu pa će vam se često činiti da ne možete pucati precizno osim korištenjem desne tipke miša čime ćete zumirati metu. Pištolji, strojnice, bombe, molotovljevi kokteli i teško naoružanje pomoći će vam da budete efikasni i ubojiti budući da neprijatelj neće imati milosti i čekati vas. Naravno, moći ćete koristiti i vozila što će vam dobro doći za savladavanje većih udaljenosti – hodanje često zna bit pomalo dosadno. Prilikom rješavanja misija uzmite u obzir sve detalje kao što je primjerice i doba dana ili noći. Ako procijenite da će biti lakše napasti po noći, otiđite do sigurne kuće i odspavajte željeni broj sati, a nakon toga se bacite u akciju.

Tijekom igranja ćete stjecati prijatelje koji će vam pomagati za vrijeme izvršavanja misija. Uz njihovu pomoć ćete moći izvršavati dodatne zadatke ili izvlačiti informacije od svojih žrtava i na taj način zarađivati dodatne bodove i povećavati reputaciju.

U igri maksimalno iskorištavajte okolinu i nemojte se uvijek zalijetati ravno među neprijatelje i očekivati da ćete ih uspjeti srediti. Radije prvo izvidite situaciju, provjerite možete li iskoristiti pokoju bačvu s gorivom ili kutiju s municijom kao sredstvo uništenja neprijatelja i tek onda krenite u izravan sukob. Protivnici znaju biti jako opasni a sistem nišanjenja vam neće nimalo pomoći u borbama prsa o prsa jer bi vam se moglo dogoditi da se iznenada nađete na podu.

Grafika u igri je izvrsna, trzanja nema, a detaljno prikazana priroda na trenutke oduzima dah. Zvuk je također na nivou i jako doprinosi atmosferi u igri budući da se ritam mijenja u zavisnosti od napetosti situacije. Igra podržava multiplayer do 16 igrača i vjerujemo da će serveri biti puni jako jako dugo nakon izlaska igre. Igru preporučujemo svim ljubiteljima pucačina.

– grafika
– odličan zvuk
– dobra atmosfera