RECENZIJA: Grand Slam Tennis 2

" style=

Što uopće možemo napisati o nekom tenisu? Svi znamo da se radi o igrama koje su trajne i koje nas mogu zabavljati godinama. I ovdje se radi o takvoj igri budući da grafički solidno izgleda a protivnici predstavljaju popriličan izazov. Komande su intuitivne (barem one osnovne) i nakon nekih pola sata igranja ćete moći savladati osnovnu tehniku. Nakon toga slijede finese u korištenju analognih kontrola u raznim kombinacijama. Za to će biti potrebno nešto više vremena ali isplati se potruditi se.

Nakon što savladate određeni broj konzolom pogonjenih protivnika krenut ćete na multiplayer budući da tek igranjem protiv prijatelja i online protivnika igra dobiva na dinamici. Osim već ponuđenih igrača možete napraviti svog igrača i pokušati napraviti karijeru pravog tenisača. Likove možete razmjenjivati i putem interneta.

Od igrača u igri se pojavljuju i neke od dobro na poznatih legedni kao što su Bjorn Borg, John McEnroe, Boris Becker i Chris Evert. Od ostalih spomenimo Federera, Nadala i Roddicka. Možda je trebalo dodati još pokojeg igrača i to je svakako jedan od nedostataka. Još jedan nedostatak su komentari koji se često ponavljaju tako da nakon nekog vremena malo dosadi John McEnroe koji pili jedno te isto. Iako je fora što su baš njega izabrali da komentira. Sori John ali možda da si malo rječitiji…

Da rezimiramo – igra je dobra, protivnici solidni, grafika je sasvim solidna a kontrole odlične. Igra ima sve elemente da dobro prođe kod igrača. Na PS3 konzoli podržana je i Move, a čekamo da se pojavi i Wii verzija koja još nije najavljena ali svejedno čekamo. Prethodni Grand Slam je na Wiiju bio jako popularan i dobro napravljen budući da s epojavio baš u vrijeme izlaska Motion plus senzora.

+ grafika
+ igrivost i trajnost