RECENZIJA: Kane & Lynch – Dead Men

U ulozi ste Kanea, bivšeg specijalca osuđenog na smrt. Na samom početku igre spašava vas Lynch, poremećeni psihopat koji je također osuđen na smrt i čiji je zadatak da pazi na vas dok izvršavate zadatak. Zadatak? Da, morate obaviti zadatak za poslodavca koji vam osigurava jedino da neće smaknuti vašu obitelj a vas i Lyncha ionako čeka sigurna smrt.

Već na samom početku nalazite se usred pucnjave jer vas oslobađa gomila naoružanih likova koji nesmiljeno pucaju na sve strane i ubijaju velike količine policajaca (nije baš edukativno, ali izgleda efektno). Sama akcija je strahovito brutalna i ubijanja ima u velikim količinama. Sva oružja na koja naiđete možete uzeti i koristiti i pobrinite se da uvijek budete dobro opskrbljeni streljivom.

Igra se ne igra iz prvog lica već iz trećeg i strahovito podsjeća na igru Freedom Fighters, odličnu pucačinu iz trećeg lica koja na našem tržištu nije baš dobro prošla bez obzira na kvalitetnu radnju i izvedbu. Ista softverska kuća tvorac je i Hitman serijala u kojem dolazi do izražaja šuljanje i neprimjetno ubijanje. I u ovoj igri ima dijelova u kojima morate „diskretno“ srediti neke stvri i po mogućnosti ne aktivirati alarm, ali najvažniji dio igre je akcija akcija i samo akcija.

Pritiskom na desnu tipku miša dobivate nišan na ekranu (još uvijek iz trećeg lica) da biste mogli uspješno poslati na onaj svijet sve one koji vam stanu na put. U tome će vam pomoći i interaktivna okolina – primjerice, eksplozivne plinske boce ili automobili koji eksplodiraju nakon što ih dovoljan broj puta napucate. Neprijatelji obično nadiru sa svih strana pa je jako korisno da pored vas uvijek bude neki od vaših „kolega“ koji vas može oživjeti injekcijom adrenalina i to samo određeni broj puta. Igra automatski snima na kontrolnim točkama što vam može dodatno otežati stvari pa se potrudite da sve dijelove odradite kako treba i određenim redoslijedom.

Osim klasičnog napucavanja moći ćete pucati i iz vozila a raspon oružja je uistinu velik – od pištolja i strojnica pa do granata. Kane zna koristiti sva oružja budući da su mu nekoć bila sredstva za rad.
Grafika u igri je dobra i detaljna premda je igra prvo rađena za XBOX 360 pa je onda prebačena na PC i PS3. Upravljanje je ipak malo lakše kada ispred sebe imate tipkovnicu i miša. Ono što je stvarno zanimljivo u igri je multiplayer u kojem može igrati do 8 igrača (online) – ekipa kriminalaca protiv policijske ekipe.
Zvuk je dobar, muzika u igri je odlična dok se govor svodi uglavnom na „fuck nešto“ to nakon nekog vremena može svakom igraču početi ići na živce.

S obzirom na to da se radi o kooperativnoj pucačini u kojoj možete svojim kolegama davati komande, programeri su trebali više poraditi na njihovoj inteligenciji koja je povremeno ravna inteligenciji metaka koje morate ispucavati u velikim količinama budući da je vaše oružje često vrlo neprecizno.
Bez obzira na nedostatke (kojih ima, nije da nema), radi se o solidnoj igri u stilu Reservoir Dogsa i nekoliko sličnih naslova koji su se odjednom pojavili prije otprilike godinu dana.

Naziv igre: Kane and Lynch: Dead Men
Platforma: PC, PS3, XBOX 360