RECENZIJA: Quantum Of Solace, Daniel Craig kao James Bond i nova Activision pucačina

Već na samom početku krećemo u akciju. Nakon uvodne animacije morate se probiti u dobro čuvanu vilu jednog negativca, srediti sve njegove plaćenike i uzeti određenu svotu dolara. Nakon što vidite da novca nema i da možete provaliti u računalo tajne organizacije čiji je negativac član čitava vila leti u zrak a Bond mora izaći van u jednom komadu praćen eksplozijama i rafalima negativaca.

James Bond 007 Quantum of Solace Daniel Craig

čitava ta prva misija samo je naznaka onoga što nas u čitavoj igri očekuje. Mnoštvo akcije, (ne)spretnih negativaca i raznolikog naoružanja u kombinaciji sa odličnom grafikom odlika su najnovijeg Bonda. Igra jako podsjeća na prastari Nightfire koji je u ono doba (2002. godine) izvrsno prošao na stranom tržištu, malo slabije kod nas ali nas se naročito dojmila verzija igre za Gamecube koja je, u usporedbi sa ostalim platformama vizualno bila najbolja.

Quantum of Solace vodi nas kroz niz misija koje otključavamo napredovanjem od jedne do druge kontrolne točke bez mogućnosti proizvoljnog snimanja pozicija. Zdravlje obnavljate tako da se sklonite od protivnika pritiskom na tipku „E“ ili odgovarajuću na kontroleru – ovu mogućnost ćete često koristiti jer protivnici nisu nimalo bezazleni i nadiru sa svih strana. Streljiva i oružja uglavnom ima na sve strane tako da to ne predstavlja neki problem.

Važno je samo na vrijeme uzeti novo oružje kada vidite da ste pri kraju sa streljivom a protivnici koriste neko drugo naoružanje. Pištolji su korisni i u Bondovim rukama najčešće ubojiti ali ipak mnogo slabiji od strojnica. Osim prije navedenog, rukovat ćete i snajperima, bazukama i sličnim zgodnim spravicama. Osim standardnog naoružanja u igri će vam pomoći i interaktivna okolina pa ćete dosta često nailaziti na plinske boce i slične eksplozivne objekte u koje pucajte kada se oko njih nalazi skupina protivnika.

Na putu ćete morati dekodirati elektronske brave i provaljivati u sigurnosne sustave čime ćete na svom mobitelu moći dobiti sliku nadzornih kamera u objektu u kojem se nalazite. Na taj ćete način moći isplanirati napad što je korisno ako vas očekuje više protivnika. Protivnici su uglavnom opasni i neće se događati da, kao u nekim igrama, stanete pored nekog i da vas on ne vidi. U ovoj igri nećete doći u priliku previše im se približiti.

Ukoliko ipak dođe do bliskog kontakta morat ćete isprobati jednostavan sustav borbe mišem; mišem morate dovesti nišan sa sebe na okruglu oznaku na protivniku i pravodobno kliknuti mišem. Ukoliko sve bude u redu, cilj će biti označen zelenom bojom a ukoliko ne uspijete crvenom. Nakon nekoliko takvih klikova protivnik biva savladan i možete krenuti dalje.

Ono što u igri izgleda najbolje i pridonosi atmosferi je grafički vrlo dobro napravljena okolina koja je vrlo detaljna na svakom nivou i na nekim mjestima uistinu oduzima dah.

Daniel Craig je u igri vrlo vjerno iskopiran premda iz trećeg lica izgleda pomalo zdepasto i nabijeno, kao malo veći Hobit, ali to je samo detalj nebitan za igru. Zvukovi oružja i eksplozija su vrlo dobri, razgovori u međuscenama i komunikacija općenito je solidna pa možemo reći da zvuk općenito dodaje napetosti atmosfere u igri. Misije su vrlo kratke i dinamične, dobro odmjerene premda su neki dijelovi koji su možda nebitni ponekad preteški. Naizgled obična napucavanja i pretrčavanja znaju izluditi jer ćete radnju morati ponavljati nekoliko puta ali ipak na kraju prevlada želja da vidite što ima dalje.

Novi James Bond, Daniel Craig, čovjek koji umjesto uobičajenog pića ispija ono nešto sa nulom u nazivu (nećemo reklamirati proizvode) u igri se pokazao kao vrlo spretan i vješt na svim vrstama teškog i lakog naoružanja. Bliske borbe sa negativcima samo doprinose „bondovskoj“ atmosferi i možemo reći da je ova igra uistinu dostojan nasljednik prethodnih Bondova i da je Activision napravio dobar posao. Nadajmo se da će nadolazeći Call of Duty biti još bolji.

– grafika
– dobar zvuk
– odlična atmosfera