RECENZIJA: Spiderman Web of Shadows, Spiderman i njegova mreža ponovo u akciji

Nakon posljednjeg nastavka Spiderman Friend or Foe koji je bio, blago rečeno, samo nastavak napravljen reda radi bez neke barem donekle pametne radnje i sa vrlo često groznom kamerom. Web of Shadows je igra u kojoj se Spiderman bori protiv gomile protivnika i ujedno može birati želi li biti dobri (crveni) ili zli (crni) Spiderman.

Tijekom igranja uči nove poteze i usavršava već naučene pa igra ima i elemente RPGa – naravno, samo u tom dijelu poboljšavanja sposobnosti glavnog junaka.
Grad po kojem se Spiderman kreće je izuzetno velik i po njemu se kreće slobodno, po vlastitom nahođenju.

Na prvi pogled igra donekle podsjeća na posljednjeg Hulka iako je Spiderman vizualno neusporedivo bolji. Zgrade, automobili, pješaci… svega ima u velikim količinama… a naročito zlikovaca i bandi od kojih morate očistiti grad.

Možete se kretati pločnikom i sređivati stvari lagano, bez žurbe ali ono što je uistinu najveći adut ove igre i dobar primjer za buduće nastavke (kojih će sigurno biti) je kretanje pomoću mreže i puzanje po zgradama. S obzirom na to da se nećete boriti samo sa ljudima nego i sa simbiotima kojih ima jako mnogo, možete očekivati borbe na neboderima i u zraku. Prvi put kada se popnete na zid i pogledate New York iz Spidermanove perspektive ostat ćete zapanjeni dobrom kamerom i sasvim novim pogledom na svijet.

Da stvar ne bi bila prejednostavna napadat će vas protivnici koji također imaju sposobnost hodanja po zidovima. Kombinacijom udaraca i bacanjem mreže moći ćete savladati i veće skupine protivnika. Ukoliko budete u crnom odijelu bit ćete jači i moći ćete na protivnike bacati neke teške objekte kao što su primjerice auti.
Kretanje kroz grad korištenjem mreže strašno je brzo i izgleda fantastično premda se ponekad čini da se ta mreža hvata za zrak negdje iznad vas ali to nimalo ne utječe na pozitivan šok ovog odličnog iskustva. Tijekom igre ćete naučiti kako efikasno koristiti mrežu za napadanje i većih skupina protivnika jer ćete dobrim zamahom moći toliko dobiti na brzini da niti jedan od njih neće ostati čitav nakon što naletite na njih nogama. Ova mogućnost je vrlo korisna jer borba na zemlji zna biti izuzetno opasna ako naiđete na neku veću bandu.

Osim čiste borbe, moći ćete spašavati građane tako da ih uhvatite prije nego padnu na pločnik sa velike visine i pretvore se u crvenu mrlju te ih onda odnesete do bolnice. Nakon toga se vraćate u akciju koje ne nedostaje sve dok vam ne dosadi – kada se umorite od borbe samo proletite gradom služeći se mrežom i odmarajte oči. Misije u igri su dobre i, osim uobičajenih borbi, očekuju vas i borbe sa bossovima koje su vrlo efektne i napete. Tijekom igre sakupljate simbole pauka koji se nalaze porazbacani po zgradama. Kada sakupite 100 simbola napredujete na sljedeći stupanj. Sistem poboljšavanja sposobnosti Spidermana funkcionira tako da za određeni broj iskustvenih bodova (experience) kupujete novu ili poboljšavate već stečenu sposobnost. Spososbnosti dobrog i zlog Spidermana su odvojene i nadograđuju se posebno.

Igra ostavlja izuzetno dobar dojam baš zahvaljujući brzoj akciji i mogućnosti slobodnog lutanja gradom. Dobra grafika svakako pridonosi tom dojmu a najproblematičniji detalj u ovakvim igrama – kamera – jako dobro funkcionira i gotovo nikad se neće dogoditi da vam Spiderman nestane sa ekrana i da zbog toga poginete. Grafika je odlična i nema nekih problema sa teksturama dok je zvuk zadovoljavajući, a naročito glasovi. Sve u svemu, radi se o dobroj igri koju svakako treba isprobati. Activision u posljednje vrijeme radi samo kvalitetne naslove.

– dobra grafika
– maštoviti protivnici
– brza akcija