RECENZIJA: Super Meat Boy, spasi svoju djevojku Bandage Girl od zlog Dr. Fetusa

Igra donosi neobičnu avanturu u kojoj naš junak (Super Meat Boy) mora spasiti svoju voljenu (Bandage Girl) od zlog doktora Fetusa. Vaša je djevojka pomalo neobična kao i cijela igra – napravljena od bolničkih zavoja (da, dobro ste pročitali) i bijele je boje, za razliku od vaše izrazito “mesnato” crvene.

Kako se radi o punokrvnoj platformskoj arkadi, skakat ćete, trčati i izvoditi svakojake vratolomije, kako bi došli do svoje djevojke. Put vas vodi kroz zidove, mora, pećine, kružne pile i još puno toga. Ova simpatična igra ima isto tako simpatičnu i brzu grafiku te dinamičnu glazbu koja prati vaše napredovanje u igri.

Krećemo u potragu za “lijepom” djevojkom
Ok, malo se zafrkavamo, ali našem junaku baš nije svejedno. Zli doktor Fetus je oteo njegovu voljenu, a on će je nekako morati spasiti. Kako? Pa, rješavajući pojedine nivoe i napredujući u igri. Svaki ekran je jedan nivo u kojem morate doći s jednog kraja na drugi. Zvuči jednostavno, ali i sami već pretpostavljate kako će se na putu nalaziti brojne prepreke i problemi koje ćete morati zaobilaziti. Padat ćete u provalije, razbijati se, oštre će vas pile rezati, padat ćete u vatru, uglavnom neće vam biti lako.

Da vas utješimo, imate beskonačno života, i zato računajte da ćete ginuti kao ludi. Neka vas to ne spriječi, morate uvijek imati na pameti kako imate plemenitu misiju i to je jedino važno. Kad krenete u igru i vaš prvi nivo koji je skroz lagan, primijetit ćete kako vaš junak iza sebe ostavlja crveni trag na svemu čega se dotakne. Već od samog početka morat ćete naučiti sve poteze.

Ono što je najvažnije morate biti koncentrirani, spretni a posebno precizni. Svaka se greška skupo plaća, a svaki put kad poginete, morat ćete nastaviti nivo ispočetka. Vaš put nije kratak, pred vama je čak 300 nivoa podijeljenih u 5 poglavlja (na kraju svakog je moćni boss, totalno žestoko!), a tu i tamo se pojavi i pokoji video isječak koji će vas podsjetiti gdje ste, kako napredujete i o čemu se zapravo radi. Možda zvuči glupo, ali kako ćete se udubiti u same nivoe ne bi bilo čudno da zaboravite kako u stvari spašavate svoju ljubav.

Savjeti i trikovi
Naš jednostavan savjet za igranje ove igre je da dobro analizirate nivo, te iskoristite svu onu živu pokretljivost koju ima naš junak a kako bi uspješno prelazili nivoe. Kako se igra bude razvijala, tako ćete naučiti i neke nove poteze koji će vam pomoći u prelaženju zaista brojnih prepreka koje su što dalje igrate sve teže. Pokušajte završavati nivoe čim prije, a ako u tome uspijete, otključavat će vam se “mračni” prikazi pojedinih nivoa koji su puno teži. To je za one nezasitne hardcore igrače 🙂

Samo kretanje je skroz jednostavno. Samo ćete koristiti kursorske strelice, te skok i brzo trčanje. I to je sve. Isto tako, jedini vaš cilj i samoj igri je završavati nivoe (u svakom nivou spašavate svoju djevojku, no doktor Fetus je uvijek nekako ponovo otme). Ovo zvuči totalno jednostavno, no sama je igra izuzetno teška. Najvažniji skokovi će biti oni po zidovima (wall jump) o kojima vam ovisi napredovanje u igri.

Grafiku i zvuk nećemo posebno spominjati. Grafika je “drugačija”, a glazba je živai dinamična, simpatična.

Super Meat Boy – treba probati
Na brojnim internetskim portalima pronaći ćete vrlo visoke ocjene za ovu igru, a ako pogledate i našu top listu za PC računala, već se tjednima nalazi u samom vrhu. Iskreno, nemamo pojma zašto, jer je igra napravljena u klasičnom arkadnom platformskom stilu, odnosno vrsti igara koje baš i nisu u samom vrhu popularnosti među igračima. Isto tako, malo vuče na retro stil (koji je uvijek “in”) no u usporedbi s nekim znatno grafički moćnijim igrama ova nema šanse niti se može uspoređivati.

No, ipak, moramo priznati da Super Meat boy ima “ono nešto” što bi trebala imati svaka igra a što vas tjera da igrate dalje, da završite još jedan nivo, da se jednostavno ne možete ustati s vaše užarene gamerske fotelje. Ova to igra ima, iako kod nas nije dugo trajalo. No, neke znatno bolje igre nas nisu niti toliko uspjela zadržati. Ipak ćemo dati prst gore ovoj igri, ali je preporučiti onim najupornijim i pravim ljubiteljima brzih i “živčanih” arkada. Ma, treba ga probati.

+ simpatična priča i crni humor
+ živa glazba
+ ludi nivoi