RECENZIJA: The Abbey: riješite tajanstveno ubojstvo u samostanu

Igra još nije niti počela, a već se radnja zapetljava. U ulozi ste redovnika Leonarda koji je poznat po oštrim i mudrim zaključcima, tako da su ga kao redovničkog Sherlocka Holmesa zajedno s njegovim učenikom Brunom kreće put samostana. Nadomak samostana dočekao ih je mrak i kiša. I još nešto – iznenada, iza jedne okuke na njih dvojicu se strovalila stijena. Obojica čudom izbjegavaju sigurnu smrt. Krajičkom oka Leonardo je ugledao osobu koja se u tom trenu zatekla na brdu iznad njih. Nije mu vidio lice, ali je vidio redovničke haljine u kojima je bio obučen. Zaključak je jasan – netko očito ne želi da živi stignu do samostana i počnu rješavati tajanstveno ubojstvo.

Nakon što su došli u samostan, Leonardo i Bruno su saznali kako se radi o neobičnoj i navodno slučajnoj smrti Anselma, čuvara ulaza u samostan. No, nije samo u pitanju Anselmova smrt – neke čudne stvari su se počele događati u samostanskoj knjižnici, koja je poznata nadaleko i naširoko po bogatstvu knjiga i zapisa koji se u njoj čuvaju. U knjižnici se, navodno, kriju neke mračne sile, kojeg su neki redovnici prepoznali i kao samog Lucifera. Možda je Anselmo otkrio nešto u samoj knjižnici što nije smio i zato mu je život prekinut?

Tu otprilike prestaje priča i nastupate vi. U ovoj point-and-click avanturi napravljenoj u maniri klasičnih crtanih filmova (vrlo simpatično) zajedno ćete s Brunom obilaziti sve lokacije u samostanu, istraživati sve prostorije, pronalaziti dokaze i razgovarati sa braćom redovnicima. Budite pažljivi u svom istraživanju, razgovarajte sa svima jer nikad ne znate što tko krije. Sakupljat ćete predmete, kombinirati ih s drugim predmetima i pokušati riješiti najveću tajnu koju je ovaj samostan ikada imao.

Samo kretanje je vrlo jednostavno. Dakle, po sistemu point-and-click (usmjeri i klikni) likove pokrećete tako da kliknete na željene lokacije. Lijevim klikom na mišu se krećete, a desni klik je akcija (otvaranje vrata, povlačenje zvona, razgovaranje sa drugim redovnicima i slično). Ako vam se učini da vam je igra prespora, prelazak na drugu lokaciju možete ubrzati dvostrukim klikom na željenu lokaciju (umjesto jednim klikom), dok sam razgovor ubrzavate desnim klikom na mišu. I to je otprilike sve što morate znati.

čini nam se kako je simpatična ideja, odnosno sama radnja igre The Abbey. No, isto tako nam se čini kako je sama radna jedina svijetla točka ove igre. Nekako nam je igra "tanka", a takva je i naša ocjena. Ipak, s druge strane ako se želite malo odmoriti od super visoko inteligentnih pucačina i malo razvijati moždane vijuge i logično zaključivati, ova bi vas igra mogla zadovoljiti. Ne očekujte previše i bit će sve ok!

Kako vas ne bi previše boljela glava u rješavanju mozgalica, prohod kroz cijelu igru možete pronaći ovdje.

– neobična radnja
– igra razvijena kao crtić