RECENZIJA: Turok

…u boljem izdanju nego posljednji put. Opet to nije baš nešto naročito budući da se radi o „još jednoj pucačini“. Ok, igra izgleda dobro, grafički je ispeglana i lijepo koristi današnji hardver ali se na njoj vidi da je jednostavno prebačena sa konzola (PS3 i XBOX 360) na računala.

U opcijama ne možete mijenjati baš ništa (što se tiče grafike) a čak je i kursor u igri obični, defaultni, kursor iz Windowsa. No dobro, to su samo sitnice ali igra ipak izgleda bolje u konzolaškim verzijama.

Prvo što upada u oči je ogromna instalacija od nekih 12ak gigabajta. Početak igre i priča jako podsjećaju na film Aliens u kojem se sa Ellen Ripley sprdaju marinci koji ne znaju što ih očekuje u nastavku filma. Nakon što se upoznate s pričom, brod u kojem se nalazite biva pogođen i vi padate na planet. Naravno, preživljavate sa još jednim vojnikom i krećete u lov na Kanea, svog bivšeg zapovjednika.

Na tom putu (do pobjede, valjda) očekuje vas mnoštvo ne baš inteligentnih vojnika i dinosaura. Dinosauri čine zabavniji dio ove igre jer su izuzetno dobro animirani i mogu vam zadati jako mnogo problema. neki od njih će uspjeti skočiti na vas pa ćete ih se morati otresti kombinacijom tipki na tipkovnici ili mišu. Takve stvari će vam se obično događati kada to budete najmanje očekivali pa nakon tih susreta nećete znati gdje se nalazite.

Ipak, Turok ne bi bio Turok kada bi mu dinosauri predstavljali problem. Puška, nož, luk i strijele najvjerniji su vam prijatelji i nikada vas neće iznevjeriti. Osim toga, na svakom koraku ćete nailaziti na poginule pripadnike Kaneove vojske iza kojih ostaje mnoštvo streljiva tako da zalihe neće biti problem. Odjednom možete koristiti 2 različita ili ista oružja. Dobra kombinacija je sačmarica sa strojnicom. Neka oružja imaju i posebne mogućnosti. Primjerice, sačmarica ispaljuje i svjetleće rakete koje privlače dinosaure. Na taj način ih možete odvratiti od sebe ako ih ima previše. Ili možete biti jako jako lukavi i ispaliti jednu na nekog od dinosaura i promatrati kako postaje plijen svojih gladnih rođaka. Na isti način ih možete natjerati na skupinu neprijateljskih vojnika jer dinosaurima nije važno tko je na čijoj strani – oni su stalno gladni i koriste svaku priliku da smažu ponekog vojnika.

Sva sreća da na tom planetu ne postoji neko društvo za zaštitu životinja jer bi Turok i njegovi suborci dobili po nekoliko doživotnih kazni zbog ubijanja jadnih dinosaura. Dinosauri su ono što podiže čitavi doživljaj u igri budući da su izuzetno dobro animirani i kreću se na sve strane. Borbe sa njima vas gotovo uvijek dovedu do toga da ne znate gdje ste – odjednom vidite samo svoje noge u zraku i upitate se odakle su došli kad nije bilo niti jednog na vidiku.

Veće primjerke nemojte dirati. Protiv T-Rexa nećete moći učiniti nešto spektakularno osim da se sakrijete i krenete dalje dok ne prođe. To je naravno prilika da iskoristite pokoju svjetleću raketu i odvratite mu pažnju ili ga pogodite njom pa promatrajte koji će se od dinosaura uopće usuditi krenuti na T-Rexa.

Igru možemo preporučiti budući da predstavlja poboljšanje u odnosu na prethodni nastavak (davno je to bilo, još u doba VooDoo kartica). Grafika i zvuk su zadovoljavajući, a ono zbog čega igru vrijedi odigrati su dinosauri. Navalite i uspješan lov!

+ Hvalimo.
– dinosauri
– oružja