RECENZIJA: World of Warcraft Wrath of The Lich King

World of Warcraft Wrath of The Lich King recenzija

Prije nego odgovorim na ovo pitanje pozabaviti ću se sitnicama koje život znače, znači novostima i dobrim i lošim stranama.

Prvo što je promijenjeno – a napravljeno je mudro jednim velikim patchem prije izdavanja same ekspanzije je grafika. Engine igre je dorađen (rekli bi napokon) dodane su sjene, likovi imaju mnogo više poligona i nekako su više „u“ okolini nego što su bili. WoW sada izvlači maksimum iz vaših pila a ujedno je ostao igriv i na slabijim računalima. U patchu su bile još neke dodatne stvari kao što je praćenje achivementa koje je Vaš lik napravio i novi skillovi i profesija. Zapravo Wrath of the Lich King je došao na računala i prije nego je ekspanzija puštena u prodaju.

Instalacijom Wratha dobili smo nove mape za istraživanje, nove protivnike za ubijanje, 10 novih levela, nove profesije, nove …… sate i sate igranja i istraživanja.

Posvetimo malo vremena novitetima. Nove mape su prekrasne, izgledom i sadržajima, to je upravo ono što se je očekivalo. Svaka mapa ima svoj jedinstven "feeling" i nekako su prirodnije od mapa u Outlandu (Burning Crusade ekspanzija), odnosno podsjećaju na mape iz originala koje su bile savršene. Osjećaj koji se javlja prilikom rješavanja zadataka u Northrendu je nekako "bolji" nego prije, nekako imate osjećaj da ste tamo, bitni i dio priče koja se dešava. Kako će to izgledati na levelu 80, i hoće li se taj osjećaj promijeniti ostaje nam da vidimo.

Jedna od velikih novosti u Wrathu je nova klasa – odnosno prva Hero klasa Death Knight i ona (on) zaslužuje par redaka teksta. Zamišljen kao hero lik koji je dosta vezan za samu priču Death Knight je sve što je trebao biti i sve što nije trebao biti u isto vrijeme. Kako sad to? Jednostavno, s jedne strane (PVE – Player vs Enviroment) donosi nove taktičke mogućnosti (čitaj novi tenk 🙂 ) i jako je zabavan i jednostavan za igranje dok je s strane PvP-a (Player vs Player) dosta overpowered i van ionako ne baš pretjeranog Class balansa WoW svijeta. Definitivno je nešto što igrači moraju probati ali isto tako se ne živcirati kada naiđete na Death Knighta i on (ona) vas ponizi u PvP borbi. To je tako, on je Heroj, vi ste samo ratnik.

Ukoliko sve to zbrojimo finalni proizvod je izvrstan, za fanove serijala "must have" a za one koji to nisu (ali planiraju postati) savršeno vrijeme za početak jedne sage. Nadam se samo da se Blizzard neće ulijeniti i da će i slijedeći nastavci biti ovako dobri i kvalitetni…

– nove mape
– priču (questove)

– nedovoljna ponuda različitog oružja