U igraćoj industriji sve manje klinci genijalci, a sve više odrasli

Industrija zabavnog softvera (čitaj: igara za konzole i računala) polako zakreće u smjeru gdje leži novac. Njihovi novi kandidati su glumci, umjetnici, doktori, ali i svi ostali ljudi drugih zvanja koji na svoj način žele pobjeći od prave u virtualnu realnost.

S druge pak strane, sve se više mladih ljudi odlučuje na školovanje za razvoj zabavnog softvera, tako da ćete ih naći i na sveučilištima kao što su ono u južnoj Kaliforniji ili Carnegie Mellon sveučilište. I igraći gigant Electronic Arts je nedavno investirao u tzv. "digital media program" u kanadskom Vancouveru.

Sa školovanjem ide i dobra plaća. Prosječni programeri igara u Kanadi ima plaću od 70.000 američkih dolara, animatori, crtači i dizajneri oko 58.000$, stručnjaci za audio koju tisućicu manje. čak su plaćeni i testeri igara – oko 37.500$. U SAD-u su plaće nešto veće.

Bez obzira s koje "strane ekrana" bili, kao igrači ili kao oni koji ih prave, polako ali sigurno svijet za koji smo mislili da u njemu žive samo genijalni klinci, ipak su to potpuno normalni odrasli ljudi.

Oglas
Oglas

KOMENTARI


Neprimjerene komentare, poveznice, reklamiranje/promoviranje i komentare koji tematski nisu vezani uz vijest odmah ćemo ukloniti.