WRC The Game recenzija – igra koja ima potencijal, ali su nešto zaboravili

Igra donosi trkaća uzbuđenja iz reli prvenstva iz 2014. godine. Ako volite utrke ovo zvuči kao logičan izbor. No, je li zaista tako. U nastavku saznajte kako nam se svidjela igra WRC The Game.

Kada nam netko kaže – ovo je službena igra ovoga ili onoga, odmah nam to zvuči kako se radi o nečemu što je napravljeno na visokom nivou, s odličnom grafikom, zvukom i igrivošću. Kažu kako je sve licencirano, tako da ćete u igri pronaći prave automobile, staze, vozače, sve. Inače, igru potpisuje Bigben Interactive, ekipa se zaista potrudila napraviti što je moguće bolje za simulaciju.

Na samom početku možete odabrati hoćete li voziti cijelu sezonu ili Super Special brzinske ispite. Isto tako, možete odabrati i “Daily Race”, odnosno igra vam svaki dan nudi neku novu stazu koju možete probati voziti. No, naš je prijedlog da krenete ili sa Daily Race ili s Quick Race. Izbor nije velik, odnosno vrlo je ograničen, ali ćete barem osjetiti kako treba voziti na ovim stazama.

Naravno, u startu je sve zaključano, a otključavate kada vozite sezonu. Mogli su barem otključati 2-3 dionice i nekoliko automobila. No, ekipa je odlučila dati vam na startu samo 1 auto i 1 stazu tako da ne morate razmišljati jer izbora nemate. Inače, ukupno u igri imate 18 službenih reli jurilica koje su se utrkivale u prvenstvu 2014, tako da ćete po šumama i gorama moći jahati u automobilima kao što su Citroën DS3 WRC, Ford Fiesta RS WRC, Hyundai i20 WRC, Polo R WRC i slični.

WRC The Game recenzija 02

Isto tako, očekuje vas i 17 vrhunskih vozača koji su također vozili prošlogodišnju sezonu, tako da će vam doživljaj biti potpun. Naravno, ako vam se nitko od njih ne sviđa, možete kreirati i svog vlastitog vozača i tako krenuti u nove pobjede. Naravno, možete kreirati i svoj tim, sve svoje… 🙂

Naravno, kao i sve bolje igre na Androidu, i u ovoj možete polako napredovati, odnosno kupiti WRC Coinse kako bi unajmili vrhunske mehaničare koji će vam brzo popravljati automobil, odnosno Speed Pointse koji imaju višestruku funkciju što nećemo sada objašnjavati, a sve vam piše u igru. Naravno, sve to možete kupiti i za prave novce, a kako bi brže napredovali u igri.

Sezonu možete započeti s osnovnim timom ili pak otključati neki tim i vozača, no to će vas koštati WRC Coinsa i Speed Pointsa. Inače, očekuje vas čak 13 WRC reli utrka u kojima trebate pobjeđivati kako bi na kraju bili svjetski prvak. Svaka utrka ima više etapa, odnosno brzinskih ispita (ili brzinaca – kako to zovu relijaši), a voze se po raznim zemljama – Švedska, Meksiko, Portugal, Argentina, Italija, Poljska, Finska, Njemačka,… ukupno ima 60 brzinskih ispita.

Utrkivat ćete se po raznim terenima – makadamu, asfaltu, po kišu, suncu i snijegu, danju i noću, upravo onako kako rade i pravi relijaši. Kako budete napredovali u igri tako će se otključavati i brzinski ispiti i tako ćete napredovati. No, pokušajte pobijediti.

WRC The Game recenzija 03

No, to neće biti lako. WRC The Game ima sve predispozicije za odličnu trkaću simulaciju, ali ona to nije. Naime, grafika je ok i to je jedino što smo mogli “prožvakati”. Prvo što nam se ne sviđa je zvuk koji je toliko umjetan i sintetički tako da ne nalikuje niti na jedan automobil, nekakvo obično “prdenje” koje ne nalikuje na ništa. No, ono što nam je puno više zasmetalo je sama igrivost, glavni element koji bi morao biti dobar kada govorimo o trkaćim simulacijama. Toliko je loša da će vam igra brzo postati – iritantna.

Možete odabrati dva načina upravljanja reli jurilicom – Tilt (zakretanje tableta, gas i ručna kočnica na ekranu) i On Screen (sve komande na ekranu). Žalosno za reći, ali na tipke na ekranu je puno lakše voziti i postići ćete bolji rezultat nego dok zakrećete tablet. Ne radi se o tome da žiroskop u tabletu ne radi, nego je igra loše napravljena na taj način. Kako to znamo? Pa, igrali smo na vrhunskom Xiaomi Mi Pad tabletu s Nvidia Tegra K1 procesorom, dakle pravi gamerski stroj. Ali ne ide pa ne ide… 🙂

Šteta, kao što smo rekli na početku, igra ima veliki potencijal. No, ekipa bi se trebala ugledati na primjerice Real Racing 3, i do danas najbolja trkaća igra na Android platformi. Kada već spominjemo platformu, WRC The Game možete igrati i na iOS-u, odnosno na iPhoneu i iPadu. No, ako ste željni onog pravog utrkivanja, onda to bolje igrajte na PC računalima, ili pak na konzolama. Mi preferiramo računala 🙂

WRC The Game recenzija 04

Uglavnom, ne želimo više gubiti vrijeme na ovu igru – instalirali smo je, probali smo je, i napisali recenziju. Da stvar bude bolja, igra nije besplatna – koštala nas je čak 4,06$, ali bar vam možemo reći što vas očekuje. Uglavnom nismo sigurni bismo li vam je preporučili. Možda druga inačica igre bude bolja, jer ova je manjkava i bugovita što se igrivosti tiče. Ako je baš ne morate kupiti, zaobiđite je… 🙂

No, ako nam ne vjerujete na riječ, evo vam linkovi pa je downloadajte/kupite, nitko vam ne brani:
Android
iOS